December 29, 2008

Placinta cu branza si nuci

Trebuia sa fie o placinta cu mere asa cum am promis musafirilor in faza de momire :P, dar m-am sucit in magazin, cand am vazut niste cutii cu branza de vaci.

Aveam foile pregatite, asa ca pe langa branza de vaci cumparata pe loc, am avut grija sa mai am si 2 oua, zahar vanilat si coaja rasa de la o lamaie. Zahar brun aveam eu mai de demult, apropo zaharul este un condiment, deci trebuie folosit ca atare, iar nuci am primit gata curatate de la bunica de la tara. (Pentru cine vrea nuci de calitate superioara :) sa ma contacteze.)


Am intins foile in tava si care am adaugat toate ingredientele de mai sus amestecate, mai putin nucile. Cum am mai spus, din jumatatea de foaie ramasa (ca nu sunt 2 lungimi de tava de foi, probabil din cauza crizei) am facut un caroiaj in care am plasat apoi cate o bucata de nuca.

Se face totul foarte repede la cuptor si este gata, cand casa se umple de un miros fara egal.

Pofta mare ! noi am avut ...

No comments: