December 5, 2008

Placinta cu mere si scortisoara

Prajiturile fac parte din categoria delicateselor pe care le savurez cu mare placere dar nu am rabdarea necesara sa le si fac.
Placinta cu mere nu o consider prajitura :) Dupa mine prajitura trebuie sa aiba neaparat crema.

Pentru placinta cu mere cumpar foi de placinta si nu stiu cum fac ca nu nimeresc parca niciodata acelasi foi, asa fiecare placinta este o surpriza. Initial descopeream in pachet 2 foi de placinta, acum poate din cauza crizei am gasit una mai lunga pe care dupa ce o tai la lungimea tavii constat ca ar mai fi jumatate. Prin urmare o foaie si jumatate.



Se unge tava cu putin ulei si se intinde foaia de placinta.

Merele le rad, dar cu coaja cu tot si am grija sa fie suficiente sa acopere intr-un strat gros foaia. Se adauga zahar si scortisoara si cum nu imi place sa fie foarte dulce aceasta placinta, eu ma folosesc de rasnita cumparata sa rad zahar si scortisoara, vreo doua capace.

Tai jumatatea de foaie de placinta ramasa in fasii subtiri si le pun peste compozitie in caroiaj.

Tin placinta in cuptor pana se rumeneste usor, ar fi cam 20-25 de minute.

Pofta mare!

No comments: