December 28, 2008

Cartofi cu legume si fenicul si ciuperci

Am citit azi toata ziua si voi continua doar ca o sa schimb cartile :)
Cu toate astea m-am trezit izbita de o foame cat mine de mare si cum stomacul isi face simtita prezenta in corp din ce in ce mai acut, si deloc intr-un mod placut am decis rapid sa gatesc ceva.

Am deschis frigiderul si mi-am rotit ochii prin el : as manca, as manca...legume, si langa astea ia sa pun niste cartofi, da cartofi de orez nu am chef azi.

Cartofii au fost curatati si taiati, memoria mi-a servit o imagine mai veche cu niste cartofi la tigaie aburinzi, deci trebuie sa iasa cel putin la fel de gustosi ca aceia.

Legumele (o mana de mazare verde si o jumatate de dovlecel), imi e foarte foame, prin urmare le spal si le arunc in oala minune la abur, se fac repede si sunt si sanatoase.

Mai ramane feniculul. Eu nu as fi cumparat asa ceva de la magazin. Ultima data cand am mancat fenicul, prin tari straine si la restaurante cu pretentii mi-a fost rau 2 zile.

O sa caut totusi o reteta pentru a-l gati, acum ca-l am prin frigider nu vreau sa-l pun direct in cosul de gunoi, plus ca a costat o gramada de bani.

Mda, dupa o analiza atenta a ceea ce returnat Google la cautarea mea inteligenta "retete fenicul" am decis sa-l arunc si pe el la abur. Sunt retete interesante, dar intai sa ma convinga ca nu e nociv singurel in farfurie, dupa aceea il voi combina in retete mai sofisticate.

Mai deschid o data frigiderul, am si uitat motivul, dar am dat cu ochii de 2 ciuperci mari. Le-ar sta si lor bine in farfurie mi-am spus. Curatate, spalate si in tigaia mica cu ele sa le usuc. Dupa o uscare suficienta, care se verifica foarte simplu ochiometric voi adauga 2 bucatele de cascaval sa se topeasca in ele.

Gata nu mai pun nimic in farfurie ca deja nu mai e loc. Poate doar o rosioara sa imbunatatesc cromatica.

Un sos mic nu ar strica, mancarea asta e prea uscata. Amestec o lingurita mustar, o lingurita mustar cu boabe prin el, o lingurita pesto genovese si o lingura mare de smantana. Gata si sosul.

A mea pofta e mare de tot !

No comments: