January 23, 2009

Orez, brocoli si ardei

Orezul simplu, doar fiert poate fi pus langa orice fel de leguma. Maslina de pe gramajoara are rol decorativ, dar se poate si consuma :)


Brocoli, l-am fiert in abur (exista o oala mai speciala si e totul decurge foarte repede, o sa-i fac o poza si o prezentare intr-o zi). Nu trebuie lasat foarte mult ca isi pierde culoarea si aroma. Se incalzeste apoi unt intr-o tigaie si se trage brocoli deja fiert prin unt. Verdeturile italienesti proaspat macinate intregesc savoarea.

Ardeii capia, i-am taiat rondele si i-am pus intr-o tigaie la foc puternic. Intentia era sa-i coc putin, inainte de a adauga uleiul. Dupa 10 minute am stins totul cu sos de soia.

O felie de somon afumat intregeste meniul.

Pofta mare !

1 comment:

MONONOKE KITCHEN said...

Foarte simplu si bun, imi ploua in gura!